لیست قیمت سپتیک تانک

 آب انبار یک روش دفع زباله بسیار قدیمی است. این عتیقه است ، قدمت آن به روم باستان و به احتمال زیاد به بابل باستان برمی گردد که اولین لوله ها اختراع شد.


آب انبار به سادگی یک حلقه بتنی یا بلوک سوراخ شده است ، شبیه به یک آستر خوب اما دارای سوراخ ، در زیر خاک مدفون است. توزیع گسترده پساب وجود ندارد. همه چیز به آب انبار می ریزد ، لجن در قسمت زیرین سپتیک تانک انباشته می شود ، و پساب و کثافات از طریق سوراخ ها مستقیماً وارد خاک اطراف می شوند.

لجن آب انبار باید به طور مکرر پمپ شود تا سوراخ های زیرین برای جریان آب باز بماند و اغلب اوقات هنگامی که خاک اطراف اشباع می شود تا جایی که فاضلاب در سطح زمین جمع می شود ، آبگیر نیاز به جابجایی دارد. هر آب انفجاری که از امروز خود گذشته است به احتمال زیاد با یک سیستم سپتیک مدرن جایگزین می شود.

مخازن تنگ عملاً مخازن محصور شده با انبار محدود زباله هستند. آنها شبیه مخازن سپتیک هستند اما خروجی فاضلاب ندارند و بنابراین باید مرتباً پمپ شوند. مخازن محکم در اغلب موارد دلسرد می شوند ، مگر در مواردی که همه گزینه های دیگر تمام شده باشند و جایگزین دیگری برای ذخیره زباله وجود ندارد.

همه روش ها هدف اصلی تفکیک سه نوع زباله آلی موجود در سیستم دفع فاضلاب را به اشتراک می گذارند ، اما از آنجا که حوضچه ها و مخازن محکم فاقد توانایی تصفیه زباله هستند و فاضلاب در نهایت خاک اطراف را آلوده می کند ، آنها منسوخ شده و غیرقانونی یا دلسرد می شوند. در بیشتر مناطق اگر در خانه ای قدیمی با یکی از این موارد زندگی می کنید ، احتمالاً مقرراتی وجود دارد که اجباری است که به طور منظم پمپاژ و تمیز شود.








Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک چه استفاده هایی در فاضلاب دارد؟

لیست انواع سپتیک تانک فاضلاب