کاربرد سپتیک تانک

 به طور معمول ، یک صاحب خانه بین 250 تا 500 دلار برای پمپاژ سیستم سپتیک پرداخت می کند. گاهی اوقات ، صاحب خانه می تواند با آماده سازی منطقه برای تکنسین سپتیک تانک در هزینه خود صرفه جویی کند. به عنوان مثال ، صاحب خانه می تواند اطمینان حاصل کند که درگاه دسترسی به مخزن برای تکنسین پاک شده است.

خدمات پمپاژ سپتیک چه کار دیگری می کند؟

خروج یک پمپ معمولی از مخزن سپتیک می تواند تا پنج ساعت طول بکشد. هر شرکت ساختار قیمت گذاری خود را تعیین می کند. برخی از شرکت ها به صورت ساعتی هزینه می کنند در حالی که برخی دیگر هزینه اضافی را با هزینه های اضافی دریافت می کنند ، در صورتی که این امر بیشتر از پمپاژ مخزن سپتیک باشد.



در برخی موارد ، سرویس پمپاژ سپتیک شامل تعمیر سپتیک تانک می شود. این می تواند تا 1500 دلار بر هزینه پمپاژ سپتیک تانک اضافه کند. اگر زمینه تخلیه نیاز به کار داشته باشد ، احتمالاً هزینه بسیار بیشتری خواهد داشت. تعویض یا رفع یک میدان تخلیه به طوری که سیستم سپتیک به درستی کار کند ، به راحتی می تواند به هزاران دلار برسد.

همیشه به خاطر داشته باشید که هزینه ای که برای پمپاژ سیستم سپتیک صرف می شود معمولاً برای یک دوره سه ساله است. EPA توصیه می کند که هر سه تا پنج سال یک مخزن سپتیک را پمپ کنید تا سیستم سپتیک در وضعیت خوبی حفظ شود. با هزینه حداکثر 500 دلار در هر سه تا پنج سال ، احتمال بیشتری وجود دارد که از سپتیک تانک پایپ گستر پرهزینه و مشکلات زهکشی جلوگیری کنید.

Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک چه استفاده هایی در فاضلاب دارد؟

لیست انواع سپتیک تانک فاضلاب