فروش سپتیک تانک

 هزینه پمپاژ سپتیک را حدس بزنید

اگر این کمی پیچیده به نظر می رسد ، نگران نباشید. اگر سپتیک تانک خود را حفظ کنید ، بعید است که برای دهه ها دچار مشکل شوید. این به این دلیل است که امید به زندگی عمومی یک سپتیک تانک خوب نگهداری شده تا 30 سال است.

مقابله با مخلوط سپتیک تانک هرگز سرگرم کننده نیست. به همین دلیل آماده شدن با برنامه لوله کشی از یک استراتژی هوشمند است. ما انواع مختلفی از برنامه های مقرون به صرفه را داریم که می تواند به شما در حفظ هزینه های مالی شما تا میزان سود تعمیرات تحت پوشش کمک کند. ببینید چه برنامه هایی از در منطقه شما موجود است.

سیستم های تانک سپتیک روشی را برای دفع فاضلاب در محل ارائه می دهند که می تواند برای توسعه زمین هایی که فاضلاب عمیق در آن وجود ندارد ، مورد استفاده قرار گیرد.

اکثر حومه های شهر در حال حاضر به سیستم فاضلاب عمیق متصل شده اند. بخشهای قدیمی ، ساحل برنز ، سورنتو و  ، قبل از در دسترس قرار گرفتن فاضلاب عمیق ساخته شده بود. آن مناطق و حومه از سیستم های سپتیک تانک برای دفع فاضلاب استفاده می کردند. بسیاری از این حومه ها بعداً به عنوان بخشی از برنامه پر کردن فاضلاب شرکت آب فاضلاب عمیق دریافت کرده اند ، اما ممکن است سپتیک تانک های قدیمی هنوز در زمین باشند.

در ناحیه کینگزلی بین دریاچه گوللل و جاده وانرو و یک محوطه بسیار کوچک از املاک واقع در جوندالوپ ، فاضلاب عمیق هنوز در دسترس نیست و در املاک آن مناطق از مخازن سپتیک یا روشهای جایگزین دفع پساب در محل مانند واحدهای تصفیه هوازی استفاده می شود. برای فاضلاب

ساختمانها ، فونداسیون ها و اکثر سازه ها در فاصله 1.2 متر از مخازن سپتیک یا 1.8 متر از چاههای خیس خروجی و زهکش های آبشویی مجاز نیستند. مناطق بالای سیستم های سپتیک تانک نباید آسفالت شوند مگر اینکه دسترسی به سیستم هنوز بدون نیاز به برداشتن سنگ فرش در دسترس باشد. سیستم های سپتیک تانک می توانند از مساحت وسیعی از املاکی که امکان ساخت آنها وجود ندارد استفاده کنند. این محدودیت می تواند مالکان خانه هایی را که از سیستم های سپتیک تانک استفاده می کنند ، از نصب استخر ، دیوارهای حائل ، تخت های آلاچیق و مادربزرگ در ملک خود منع کند. هنگامی که فاضلاب عمیق در اختیار ملک قرار می گیرد ، مالکان ممکن است به فاضلاب متصل شده و مخازن سپتیک و سیستم فاضلاب خود را از رده خارج کنند.

https://www.scoop.it/u/septictank22



Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک چه استفاده هایی در فاضلاب دارد؟

لیست انواع سپتیک تانک فاضلاب