سپتیک تانک پایپ گستر

 بسیاری از صاحبان خانه از ایده سپتیک تانک می ترسند، زیرا فکر می کنند ممکن است تعمیر آن دشوار و نگهداری آن گران باشد. با مراقبت مناسب، یک سیستم سپتیک خوب ساخته شده می تواند تا چهل سال دوام بیاورد.

بهترین استفاده را از سیستم سپتیک به معنای دانستن نکات زیر و رو است. ما به اصول اولیه می پردازیم؛ سپتیک تانک چگونه کار می کند، چیست و چگونه می توان از آن برای حداکثر طول عمر نگهداری کرد.

سپتیک تانک چیست؟

بسیاری از مردم سیستم های سپتیک را نادر و منسوخ می دانند. از هر پنج خانه آمریکایی، یک خانه دارای سپتیک تانک است، به خصوص در مناطق روستایی. سپتیک تانک یک مخزن زیرزمینی بزرگ است که زباله ها را نگهداری و تصفیه می کند. این امکان را به صاحبان خانه می دهد تا فاضلاب حمام، دوش، ظرفشویی و غیره را با خیال راحت دفع کرده و به بیرون ببرند.

مخازن سپتیک و سخت افزارهای پشتیبان آنها در زیر زمین قرار دارند. معمولاً به دلایل ایمنی حداقل ده فوت دورتر از خانه نصب می شوند. آنها همچنین باید به اندازه کافی دور از چاه قرار گیرند، بنابراین خطر آلودگی آب آشامیدنی را ندارید.

مخزن سپتیک اغلب از بتن یا پلاستیک ساخته می شود. برخی از مدل های جدیدتر از پلیمرهای باکیفیت مانند پلی اتیلن ساخته شده اند. سپتیک تانک ها در اندازه های مختلف برای منازل مختلف تولید می شوند. آنها معمولا بین 1000 تا 1500 گالن نگه می دارند.

سپتیک تانک برای چه مواردی استفاده می شود؟

آبی که از خانه شما جاری می شود اغلب آلوده است و نوشیدن یا دست زدن به آن را ناامن می کند. حمام کردن، شستن ظروف و شستن لباس نیز آب کثیف تولید می کند.

سپتیک تانک ها از فرآیندهای طبیعی و مکانیکی برای تصفیه فاضلاب عبوری از سیستم استفاده می کنند. مهم نیست که از کجا می آید داخل خانه. این ماده جامدات ناخواسته و مواد آلی را قبل از بازگشت آب به زمین حذف می کند.

این جایی است که سیستم سپتیک شما وارد می شود. سیستم های سپتیک زمانی که سیستم های فاضلاب شهری در دسترس نیستند، فاضلاب را تصفیه می کنند.



Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک چه استفاده هایی در فاضلاب دارد؟

لیست انواع سپتیک تانک فاضلاب