لیست انواع سپتیک تانک فاضلاب

 اگر زمان زیادی طول می کشد تا سینک یا وان شما تخلیه شود، نشانه این است که شما مشکل سپتیک دارید. البته، این یک علامت جزئی است، یعنی ممکن است فقط گرفتگی داشته باشید. با این حال، تمام سینک های شما به آرامی تخلیه می شوند. پس ممکن است به این معنی باشد که شما مشکل مهم تری دارید. ممکن است به این معنی باشد که آب به دلیل تجمع لجن در پایین، به آرامی از طریق مخزن سپتیک در حال حرکت است.

آب ایستاده در حیاط

هر گونه آب در حیاط شما از سیستم سپتیک شما نشانه بدی است. اگرچه، این فقط می تواند به این معنی باشد که شما نیاز به تعمیر دارید و نه جایگزین. همچنین ممکن است مشکل از میدان تخلیه شما باشد. مهم است که آب راکد را نادیده نگیرید زیرا مشکل از بین نمی رود، بلکه بدتر می شود.

ممکن است مخزن سپتیک شما برای شما مشکل ایجاد نکند. گاهی اوقات، آب راکد ناشی از خرابی میدان زهکشی است. میدان تخلیه جایی است که مایع از مخزن سپتیک به حیاط شما جاری می شود. ارگانیسم ها به تجزیه مایع کمک می کنند، به همین دلیل است که بهتر است علف ها و گیاهان در بالای زمین زهکشی خود باشند.

رفع مشکل میدان تخلیه با استفاده از یک افزودنی شیمیایی یا بیولوژیکی برای رفع انسداد آغاز می شود. راه حل دوم هوادهی مکانیکی است. آخرین گزینه شما جایگزینی است.

گاهی اوقات، می توانید بدون نیاز به تعویض سپتیک تانک، میدان تخلیه را تعویض کنید. با این حال، اگر مشکلات تجربه شما بیشتر مربوط به سن است، باید خود را برای تعویض مخزن نیز آماده کنید.

منابع آب آلوده نزدیک

اگر منابع آب مجاور دارای نیترات، نیتریت یا باکتری های کلیفرم هستند، این نشانه بزرگی است که سیستم سپتیک شما مشکل دارد. اگر آلودگی را در منابع آب کشف کردید، ضروری است که بلافاصله موضوع را بررسی کنید.



Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک چه استفاده هایی در فاضلاب دارد؟